Tja!

Gårdagen var bra. Början på dagen super, slutet av dagen var hemsk.
Jag & Hanna var på grönan somsagt. Det var inte alls så himla mycket folk, även fast det var lördag och väldigt bra väder - skönt!
Vi åkte insane 8 gånger, (så jag har blåmärken på typ hela min kropp..) och jag fick ganska ont i huvudet av det, men det gick över - och vi åkte massa andra roliga saker.
På kvällen, blev det pizza, och jag fick ganska ont i huvudet- igen, så jag tog en alvedon o så.. Men sedan gjorde det så ont så jag varken kunde röra mig eller prata. Det var knappt jag ville andas, bläh. Hr aldrig haft så ont någonstans i min kropp, kändes som att jag skule dö, ville typ åka till sjukhuset. Men sedan somnade jg lite efter 8 (...) och vaknade typ 14 timmar senare. Det var min natt/gårdag. Uhm, ja, intressant inlägg, i know.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0