like a boss

Har precis ätit lunch och nu ska jag alldeles strax åka till mormor. Pluggar på pendeltåget dit och tillbaka så hinner jag göra det också. Skulle lägga upp bild på naglarna, men bestämde mig sedan för att dem bara skulle vara blåa, så dem blir endå inte så intressanta att se. CSI - glömde säga igår, men jag såg som sagt på det. Tycker det är så himla sorgligt när Jason dör, så jag grät som vanligt.. :/ Såg även en film igår där dem spelade en låt Justin har gjort en cover av, och jag blev verkligen jätteledsen för den låten är sorglig och jag lyssnar alltid på den när jag är deppig - så det blev ju rätt jobbigt.. :< Vi hörs snart, ska försöka blogga på tuben eller något. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0