Dagens.

Dagens jag vill ha: Ett bra liv.
Dagens klädsel: Svarta jeans, rödsvart-randig tröja, svartvit-randig tjocktröja.
Dagens smink: Mascara.
Dagens frisyr: Utsläppt med luggen i hårnål.
Dagens händelse: GISSA VEM SOM BOKAT TID HOS FRISSAN? :o♥
Dagens låt: Vet inte vad den heter, men nån bra låt jag har lyssnat på idag :]
Dagens planer: Just nu så planerar jag en god natt.
Dagens saknad: Camilla! ♥
Dagens dummaste: Har jag gjort något dumt? Knappast... >.>
Dagens sjuka: Nejdåeh.
Dagens drog: Vatten. Mwaha.
Dagens kram: Elin. ♥
Dagens puss: Strunt i den här frågan. '-'
Dagens köp: Vi tar förgårdagens. - Tjocktröja från Carlings [299 90:-], brun hårfärg [40:-]
Dagens godis: ---
Dagens humör: Ledsen, men en smutta glad.

Pusshejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0