Trala.

Hur bor du: I en lägenheet..?
Brukar du komma i tid: Jao, brukar jag veh. '-'
Hur lång är du: 153 cm tror jag.
Kan du laga mat: Ja. ;D
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i skolaaan.
Vad har du på dig just nu: En tunika och svarta leggings.
Har du någon fobi: Spindlar och kryp.
Hade du en bra kväll igår: Nej, typ inte.
Vilket är ditt senaste inköp: En.. Hm.. Jag kommer inte ihåg. '-'
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk. :D
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Månadspengen. ^^
Har du sovit i din egen säng inatt: Jao.
Vad hade du sönder senast: Jag rev sönder ett par jeans. Haha.
Vem snackade du med senast: Pappa.
Varm favoritdricka: Choklad, ofc. :]
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Ljummet vatten. e___e
Alkoholhaltig favoritdricka: Eh, typ, cider? Eler, fattar inte. '-'
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte.
Saknar du någon just nu: Japp.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Haha, inte mycket inte. ^^
Någon jag stör mig på: En tjej i min korridor.
Intressen: Datorn, fotografera, va med vänner mm..
senaste person du kramade: Julia. :]

Senaste person du ringde: Hum.. Mamma tror jag.
Senaste person som ringde dig: Glömt. <.<
Vad drack du senast: Mjölk.
Vill du ha barn: I framtiden, ja.
Längtar du till din nästa födelsedag: Jaaa, tonåring! c:
Har rakat dina ben någon gång: ne. xD
Är du sugen på något nu: .. ja.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0.
Använder du hudkräm: ne.
Attraheras du av män med skägg: Haha.
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop. Eller? vafan.
Brukar du baka: Ja, typ ibland. :D
Röstade du i det senaste valet: jaaa, för jag är 12 år!!1!!11 nejmen lol, vad tror du?
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Lite.
Vilken låt lyssnade du senast på: Heilig- Tokio Hotel
Har någon annan sovit i din säng inatt: ne.
Vad tycker du är äckligt: Kryp, smuts, gammal mat.. '~'
Har du pengar på mobilen: ja.

 

 

 

 

Jag körde något test, när jag endå har så tråkigt. Borde göra min engelska-läxa, men har verkligen ingen ork till det. '-'

Puss

Calla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0