250210

HAAAAEEJ :D
Idag så har jag spelat handboll, som min dag har gått ut på, :) 
Första matchen var kl 10.00, och andra var 13.00, 2 x10, per match. Vi gick aldriv vidare till final, men vi hade kul, körde svarte-petter, spelade matcher, bara snacka, åt mat, sprang runt lite och allt sånt där man gör, :D 

Aja, sen gick jag Ida och Hanna hem till mig, efter att vi fått tillbaka våra tre mössor av Annika, Esron, Lukas o Dennis s.. Vi skrev låtar och hade kul, körde tjejsnack me mer.. Sen gick dom lite innan halv fem, så då läste jag lite Harry Potter och fången från askaban, och sen gick jag över till datan :J 

PUSS

Jag irriterar mig väldigt på att det fortfarande inte funkar med bilderna xC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0