Dagens.

Dagens jag vill ha: En garderob full med snygga kläder i min smak :]
Dagens klädsel: Svart/blå blus, svarta strumpr, mörkblå tjocktröja och blåa jeans.
Dagens smink: Noe.
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens händelse: Tja, ställa sig på en plats i nacka forum köpcenters P-hus som tydligen inte var menad åt det.. Elikamed böter :]
Dagens låt: Vet inte vad den heter, men nån bra låt jag har lyssnat på idag :]
Dagens planer: Inga just nu, typ, chilla, ladda in bilder i datorn? ^^
Dagens saknad: Bill Kaulitz :]♥♥♥
Dagens dummaste: Jag har inte gjort något dumt! o.o
Dagens sjuka: Hm, inget idag.
Dagens drog: PENGAR 8D Nej, men typ, godis :)
Dagens kram: Hm, ingen speciell. :D
Dagens puss: Tja, ingen jag har mottagit iaf.
Dagens köp: Tjocktröja från NEWYORKER. 99:- Mellandagsrea c:
Dagens godis: Tralalaaaa
Dagens humör: Tja, en blanding mellan trött, glad, sur och ledsen.

Vi hööörs. /Calla med C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0