Arkitekturmuseet

Hallå!
Idag så var jag och mamma och åkte till Arkitekturmuseet. Det var pepparkakshus utställing så det såg vi på och sedan en utställning som det var hus byggnader + andra saker från Barcelona. Sedan efter det åkte jag och mamma till Camilla (mammas syster) på hennes jobb och höll på lite. När jag och mamma skulle åka hem så åkte vi bara till skanstull där vi mötte pappa och Saga (storasyster). Mamma åkte hem och förberede maten. Vi gick och  träffade min faster, kusin och kusin, vi fikade och pratade och hade det kul. Efter ett tag så åkte vi hem och då hade mamma gort mini-calsone. Det var verkligen gott!

Hej då!
Timglas+pepparkaka=timkaka

Kommentarer
Postat av: saga

Ja det var riktigt gott :)

2008-12-30 @ 22:42:10
URL: http://sagaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0